luni, 29 octombrie 2012

Am vrut

... acum nu mai vreau.

Mi-a trecut ieri prin minte o idee. Cum ar fi să trec pe domeniu+host plătit?
Aşa că am intrat pe mai multe site-uri şi m-am interesat cam care ar fi preţul. Am găsit un site care cere doar 1 euro / lună. Să plătesc un euro în fiecare lună e extrem de puţin. Am văzut că au şi domeniu .ro la 28 de euro (pe o perioada nelimitată).

După aia am mai stat puţin şi m-am mai gândit: Nu sunt o blogger foarte activ. Scriu cam o dată pe zi, o dată la două zile. Are rost să plătesc 250 de lei (aproximativ, pentru primul an) pentru un blog ?
Hai să zicem că nu e chiar aşa rău dacă scriu o dată pe zi. Lumea va veni. Dar dacă nu mai am inspiraţie / chef sau mai ştiu eu ce pitici am pe creier şi mă las de blog. Sunt bani daţi degeaba.

Toţi banii pe care-i voi face din acest blog (sunt la început de drum dar am gânduri măreţe) îi voi pune deoparte iar când se vor strânge 250 de lei îmi voi cumpăra şi domeniu şi găzduire.
Pentru asta am pus un mic reminder în stânga paginii să ştiu când se vor strânge. (sunt bine primite şi donaţiile)

P.S. Aştept comentariile cu "ia uite mă la ăsta, nici n-a început bine că deja cere bani".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu